dinsdag 10 april 2012

Creative chemistry dag 3

Nou bij de Kreatief in Gouda heb ik hobbykarton gekocht van Mireille, manilla achtig. Hiervan heb ik met de tag-stans van Tim een label gestanst en ik kon weer verder. Het was alleen de vraag of het hobbykarton goed zou werken en inderdaad het lukte. Dus Marion, een goed alternatief!!!
De eertse tag is met alcohol-inkt gedaan.
Alcohol inkt agates techniek:




















De tweede tag is met Archival resist techniek...waarbij ik weinig archival heb (alleen zwart) en heb ik stazon gebruikt en dat werkte ook perfect alhoewel het een solvent is maar wel op olie basis!




















En de laatste tag van deze les was: Stamping with Refelctiones techniek. Hier probeerde ik ook eerst Stazon-inkt maar dat droogde te snel op mijn embossingmat dus echt Archival hiervoor gebruiken!!!:













Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk te zien wat je allemaal aan het maken bent en ook lekker aan het experimenteren! Helemaal geweldig!
    Mooie tags!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat het karton werkt.
    Een goed alternatief.
    Als ik er tijd voor krijg ga ik ook beginnen met de tags. Misschien volgende week. Dan heb ik in iedergeval al gezien bij jou hoe ze gaan worden hahahahaha

    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen