donderdag 5 april 2012

12 tags of 2012 of myself: april

Natuurlijk heb ik niet alle producten die Tim kan gebruiken...alhoewel ik er veel heb maar toch telkens net niet wat hij gebruikt. Een embossingmat met een plat vlak zodat ik deze tag volledig volgens zijn techniek kon maken heb ik niet. Ik heb als alternatief collor core papier gebruikt, die met tekst geinkt, daarna met floral border door cuttlebug gehaald en daarna de collor core geschuurd zodat vrijwel alle tekst eraf was en het net leek alsof de tekst er achter door liep zoals zijn techniek ook bedoeld is. Natuurlijk had ik ook geen takjes dus heb een borderpons van Martha Stewart gebruikt. Het vogeltje en kooitje zijn van Marianne Design. En voila hier heb je mijn versie van de tag van april:

2 opmerkingen:

  1. je kan toch niet alles hebben
    het is heel leuk om alternatieven te gebruiken
    zoals je nu hebt gedaan
    hij is toch prachtig

    heel fijne paasdagen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kunt ook niet altijd alles hebben
    en dan zou je het moeten doen met wat je wel hebt
    en dat heb je nu ook gedaan
    hij is toch heel mooi geworden

    groetjes gré en hele fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen