woensdag 7 maart 2012

Challenge DCL #129

Een duizend-in-een-vlinder-technieken-kaart!
Met de technieken van Tim Holtz heb ik alle vlinders op deze kaart gezet!!Heerlijk kliederen met alcholinkt, dabber, distressinkt, cracklepaint!!










De grote vlinder heb ik met tissue-tape bekleed en daarna met dusty concord stickels ingesmeerd.

Deze vlinder heb ik met metaalfolie bedekt, embossing met stipjes en met alcoholinkt bewerkt, daarna met stazoninkt de stipjes gekleurd.
Een aantal vlinders waaronder deze heb ik met perfect pearls gekleurd.











Deze vlinder heb ik met distressinkt gekleurd en daarna met cracklepaint en met stain de scheuren ingekleurd. In het wit zie je het woord "lente". Dit heb ik met de witte dabber gestempeld net als een paar vlinders. Dan met distressinkt de kaart ingekleurd en de inkt van de verf afgedept. Dan komt de verf helemaal naar voren op de kaart.

12 opmerkingen:

  1. Hallo Petra, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb eens bij jou rondgesnuffeld en je maakt heel mooie dingen, heel creatief en met veel verschillende technieken!
    deze vlinderkaart is ook super!!
    Ik ben je volger geworden.
    groetjes, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb eens bij jou rondgesnuffeld en je maakt heel mooie dingen, heel creatief en met veel verschillende technieken!
    deze vlinderkaart is ook super!!
    Ik ben je volger geworden.
    groetjes, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk petra
    waar heb je dit geleerd
    heb je workshops gedaan??

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je lieve bericht! Jouw kaart mag er ook zijn! Gaaf hoe die paarse kleuren in elkaar over gaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke reactie. Jouw kaart is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi al die verschillende stijlen vlinders! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om de Tim Holtz technieken te gebruiken. Prachig kaartje. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag je leuke reactie op mijn kaart en dacht, ik ga ook maar eens even bij jou kijken. Maar goed ook, je maakt hele mooie dingen! Ik ben volger geworden! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Petra! Mooie zachte kleurtjes en wat een leuke vlinders zie ik op je kaart.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig vlinderkaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart mooi gedaan zo met die vlinders
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie dingen maak je! En weer een nieuwe volger erbij. De link op ned.swappers werkte niet, heb je maar even gegoogled :) groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen