zondag 26 februari 2012

Zwart- wit: DCL challenge #128

Ik had zo een zin om met deze bloemen( stempels) aan de slag te gaan en met tissue paper van Tim Holtz. Wist nog niet verder hoe en wat alleen de layout natuurlijk. De label heb ik onlangs aangeschaft en ook de perfect pearls en daar ging ik vervolgens ook maar aan de slag. De banner heb ik gebruikt van stans Tim Holtz en toen de tekst nog. Ik dacht neeeeee, ik ga er geen "met oprechte deelneming"van maken......maar ik vond het echt zo'n kaart en ik moest het erop zetten dus toch maar gedaan. Gelukkig heeft de kaart nog geen bestemming!!!



6 opmerkingen:

  1. een leuk label hoor
    maar je kan toch allerlei teksten erop zetten
    hoeft niet per see een overlijdens kaart te zijn hoor maar deze is wel mooi

    groetjes gré

    p.s. heb jij dat papier al gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een stijlvolle kaart geworden en een mooie uitwerking van de schets. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en stijlvol kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Petra.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt hem prachtig en heel stijlvol en idd voor meer gelegenheden te gebruiken met een andere tekst. ;) Mooi papier.
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart! leuk die klipjes waar je het kant mee hebt vastgezet! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen