zaterdag 18 februari 2012

Workshop Tim Holtz Technieken

Bij scrap4fun hadden een vriendin en ik vandaag een workshop. We gingen eerst een album maken met pockets. Dit kon ik nog niet ontspanning noemen wantb het was best ingewikkeld maar uiteindelijk gelukt:












Vervolgens zijn we met allemaal technieken van Tim Holtz aan de slag gegaan op labels en die hoorde dan in de pockets van het albumpje:











In de grote pockets ga ik de foto's van vandaag stoppen op mat-stacks die erbij passen. Ook ga ik nog wat accesoires toevoegen en dan is hij helemaal klaar!!

Het was een hele leuke workshop en alle vragen die ik had over de technieken heb ik kunnen stellen en ben ik te weet gekomen. Helemaal super en de gastvrijheid zeker ook super!!!!
Ook kon ik het niet laten om mijn boodschappenmandje weer vol te laden!!!
Sowieso papier voor de lente/ pasen:










Natuurlijk ook alchol-inkt en nog meer:










perfect pearls en nog wat stansen van onze beste man:












Wat vintage plaatjes, een andere dabber en stain dan de witte die we bij de workshop kregen omdat ik deze zelf al had gekocht dus ik mocht ze ruilen (SUPER) en mijn "paper ribben"












En last but not least!!!Iets onmisbaar voor mij aangezien ik fysiotherapeut ben en al menigmaal met beinkte handen naar het werk mag, het ideale schoonnmaakmiddel voor scrappershanden:










Het was een geweldige dag en zeker iets om vaker te doen!!!
Groetjes Petra

1 opmerking:

  1. leuk allemaal
    je boekje ook
    heb jij dat papier nog gezien
    ik niet nog niemand heeft het

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen