woensdag 29 februari 2012

Dutch dares schets #48; project 2012 februari





7 opmerkingen:

  1. leuke lo
    mooie stanzen heb je gebruikt

    bedankt over de tip van het papier
    wel duur he

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ben ik weer
    kan jij voor een zwart vel zorgen
    betaal ik wel aan michel
    en ik ben gre.braadslee

    haha bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke layout heb je met de schets gemaakt! Vrolijk achtergrondpapier en leuke fotos! Bedankt dat je weer hebt meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO. De kleuren zijn super! En de grote bloem maakt het helemaal af. Is het een viva decor stempel?

    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurencombinatie Petra, en die bloem is ook prachtig, bedankt voor het meedoen met onze schetsdare!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie layout heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra! Gefeliciteerd met je prijs! Ik wil 'm je graag zsm sturen. Zou je mij even je adres willen mailen??? mliedtke at xs4all.nl
    Dankjewel!
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen