woensdag 15 februari 2012

12 tags of 2012

Als een heuse Tim Holtz fan vind ik het erg jammer dat hij heeft besloten niet meer de 12-tags of christmas te maken dit jaar. Hij zocht een nieuwe uitdaging en heeft iets heel leuks bedacht. Op deze manier kan ik elke maand genieten van zijn technieken en dit volgen zoals ik die in december volgde. Heeft heeft bedacht om 12-tags of 2012 te maken!!Elke maand maakt hij een tag, eventueel op thema als er een speciale feestdag etc in die maand is!!!
Die van januari moet hij nog maken maar van februari heeft hij al klaar:


Op zijn blog staan de materialen en de werkbeschrijving dusssssss binnenkort kunnen jullie mijn versie verwachten. Wie van jullie gaan ook meedoen aan de 12 tags of 2012????

Trouwens!!!!Als echte fan heb ik samen met vriendinn zaterdag bij scrap4fun een workshop met allemaal tim holtz technieken!!!Jullie horen nog wel hoe het is geweest!! Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen