vrijdag 13 januari 2012

DCL #121; Dutch Magnolia Lover #23

Van de Dutch Crad LOvers was er een challenge volgens een schets en bij Magnolia Lovers moest het een geboortekaart met minimaal 1 jaar oude stempel en veel glimmer en bling. Ik dacht die twee ga ik eens combineren. Bovendien is er in mijn omgeving iemand bevallen dus kan ik ook de kaart gebruiken.
Ik hoop dat de glimmer en bling op de foto opvalt want het zit er echt in. De bloemen zijn met zilver en die er bovenop met glimmerglam, de basis kaart is wit en met glimmermist bespoten. De kern van de bloemen zijn met parels. Het dessinpapier is met glitter en omrand met glitter en ook de stempel heeft glitteraccenten gekregen. Daarnaast groen strass....dus genoeg glam!!!!



1 opmerking:

  1. leuk kaartje petra
    met wat heb je het stempeltje gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen