zaterdag 7 januari 2012

Avondje scrap4fun

Gister was het bij scrap4fun koopavond en samen met een freubelvriendin ben ik daar gezellig heen geweest. Er was ook een make en take van MArtha Stewart en we konden zo ongeveer gelijk aanschuiven. Het ging dan wel van onze shoptijd af maar dat was misschien maargoed ook want ik hield anders geen ribben meer over hahahahaha. De maken en take was super. Wat grappig als je ziet wat je allemaal met zo'n pons kan doen!!!We hebben een mini-album gemaakt met allemaal bewerkingen met haat ponsen. De pons met de kadootjes en hoekpons cupcake was erg leuk maar helaas was die niet meer te koop. Ook hebben we geleerd hoe je een cirkel kan ponsen.















Zoals ik al zij ben ik ook wat geld kwijt geraakt aan andere dingen dan de make en take. Vera had heel veel Tim Holtz spullen......ja dat was echt als een snoepjeswinkel en het een na het ander verdween in mijn mandje:
Tissue wrap;tissue tape; glassine;foil tape sheets;fragments; slender brads;die film strip.
Daarnaast ook een leuke magnolia stempel:kadootjes, en alcohol inkt rood, dabber pitch black. Als klap op de vuurpijl ook eindelijk de scorpal gekocht!!!Er zat nu ook een gratis boekje bij. Oja en een nieuwe snijmat. Oja en nog 5 vellen dessinpapier.

We zijn tot over sluitingstijd binnen geweest (22.00u). Hahahahaha. Daarna waren mijn vriendin en ik nog niet klaar met de gezelligheid en hebben we een pitstop gemaakt bij de mac....ook daar hebben ze ons de deur uitgekeken (23.00u). Vervolgens hebben we thuis voor de deur in de auto nog een pitstop gemaakt (24.00u).......Dusssss jullie snappen het al we hadden het super gezellig!!!Dankzij deze gezelligheid ben ik even mijn eigen ellende qua gezondheid vergeten.....Je voelt ook dat je ervan bijtankt. SUPER!!!

2 opmerkingen:

  1. leuk dat je het zo leuk heb gehad
    sparen maar weer voor de volgende

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, via google kom ik toevallig op jouw blog terecht en het is echt ontzettend leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Daar doe ik het voor. En door de enthousiaste reacties op de make&take op de koopavond doen we het de volgende koopavond weer. Maar nu met Marianne en Paula. Dat wordt in de nieuwsbrief komende week aangekondigd. Bedankt voor het vermelden op jouw blog. Leuk!
    Groetjes Vera Gieszen, www.scrap4fun.nl

    BeantwoordenVerwijderen