zondag 27 november 2011

Crea markt Rijswijk

Ik had niets nodig..natuurliijk niet, wie van ons flinke scrappers hebben nou echt nog iets nodig?????Nou, ik ben mijn geld toch weer kwijt geraakt!!!Gelukkig voor mij heb ik me wel aan mijn budget gehouden!!!Er waren veel koopjes om te jagen en zo heb ik toch een paar magnoilia stempels in kunnen slaan!!















Wat absoluut een topper is dit keer...de stempel voor mijzelf:"gemaakt door scrapdoosjepetra".















Ook maar eens een opgeruimde manier van distress-inkt displayen. Kon even checken of ik het op deze manier ook kon opruimen terwijl de inktkussentjes aan de onderkant met klittenband bevestigd zijn en dat kon dus huppa kopen die hap.
















Bijna elk jaar koop ik een homedecoratie item voor bij de kerst versiering in huis. Aangezien wij met kerst winterwonderland hebben was deze mobiel met sneeuwvlokken erg voor de hand liggend.















Van de cuttlebug hebben we de quillingflower maar van EK succes een borderpons die je ook kan gebruiken als quillingflower en aadrnaast kan je de blaadjes ook afzonderlijk afknippen en daarmee een platte bloem maken. Erg leuk, ik zal er snel 1 maken om te showen.















Natuurlijk heb ik de special edition van de distressinkt gekocht. Heb wel eerst naar de kleuren gekeken want ik vond ze vanaf het doosje lijken op kleuren die ik al heb maar ze waren toch echt van toegevoegde waarde!















Flower soft was oook nog afgeprijst, het prijsje
op het etiketje klopt niet, het kostte zo'n 3 euro. Expres alleen groen genomen omdat ik summer had en wilde deze 2 juist mengen zodat je mooie kerstkleurtjes kreeg.
















Ook dit was al iets wat ik veel eerder had moeten kopen voor alle glitter etc maar telkens deed ik het maar met dubbelgevouwen stukjes cardstock. Nu voor een leuk prijsje kunnen kopen.















Ook mijn cardstock mocht weer aangevuld worden dus 20vel voor 6 euro, goedkoper dan zo'n blok en nu kon ik zelf de kleuren nog uitkiezen ook!!















Dit heb ik nog gevonden in de bakken met 1 en 2 euro...hele leuke embellishments.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen