vrijdag 11 november 2011

Challenge: Dutch dares

Bij de challenge van DuchDares moesten we een Lo maken volgens onderstaande sketch. Daarnaast was het thema ook belangrijk en zoals je kan zien heb ik gekozen voor herfst.















De basis was een wit vel en die heb ik met glimmermist (harvest orange, sunflower en groen ) gemist. Daarna met clearstempel blaadjes en oranje inkt de randen bewerkt. Vervolgens het dessinpapier met marth stewart pons gestanst en dit met distress inkt black afgewerkt. Het oranje blok heb ik met de sew-easy afgewerkt.De letters van de titel zijn ene helft met glimmerglam en ander helft met crackle paint. Daarnaast heb ik een clearstempel gebruikt voor journaling. En in i foto heb ik een pocket gehouden om nog een andere foto in op te bergen. Achter de foto's zitten cardstock gedistresst en geinkt. Die grote heb ik ook nog met blaadje bestempel met zwarte inkt. Vervolgens nog die 3 rozetten, ook geinkt met distressinkt walnut stain, met een bloem en splitpen erop.

Hieronder een aantal detail-foto's:




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie LO! Ik vind vooral de letters van de titel erg leuk! Bednakt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie uitwerking van de schets geworden Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf! ik zie een heleboel leuke details! medankt voor het meedoen met de dutch dares!

    BeantwoordenVerwijderen