vrijdag 11 november 2011

Challenge: Dutch Cardlovers

Ik had hem al aangekondigt dat ik ermee bezig zou zijn...Helaas was ik snip verkouden en heb ik de hele week niet gefreubeld behalve gisteravond...eindelijk :-)
Hieronder mijn uitwerking voor de challenge van Dutch cardlovers. Misschien wel leuk dat ik het lint heb gedaan met de sew ribbon .Gister bezorgt, samen met lint en nog een andere vorm om lint te rijgen. Ik heb ook mijn slice card binnen voor kerst. Ik zal nog wel wat op mijn blog posten over mijn nieuwe aanwinsten!!! Trouwens die envelopjes zijn echt open hoor dus........


8 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan hoor en bedankt voor je deelname aan DCL. Enne beterschap natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ehb ej dit grappig gedaanmet die zakjes bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke uitwerking van de sketch zo met die envelopjes erop
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee met die envelopjes! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Petra, en ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Ik geloof dat iedereen nu verkouden wordt. ;) Beterschap.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee Petra, om de vakjes te vertalen naar envelopjes!

    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Petra, ik maak me een beetje zorgen en vraag me af of je mijn Eet smakelijk swap wel ontvangen hebt? Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen