zaterdag 29 oktober 2011

Eet smakelijk swap

Bij de swapmusketiers was er weer een geweldige swap!!!Echt geweldig want dit keer had ik hem al af voordat ik wist wie mijn swap-maatje werd!!!Natuurlijk Halloween stijl!!!Het was als taak om een verpakking te maken om een maaltijdpakje van knorr/ maggi. Een tijd geleden had ik een get-well "kaart"gemaakt die ook zo in 3 flappen ging en dat was mijn plan hiervoor. Zie hieronder het resultaat!!! Op de een of andere manier kan ik in ene geen foto's erbij zetten duss dit bericht is nog niet 100% af





3 opmerkingen:

  1. heel leuk gedaan hoor petra
    dit keer had ik niet mee gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Petra, en ik ben de gelukkige ontvangster :). Ik ben er erg blij mee, hartstikke bedankt! Ik plaats zsm een berichtje op m'n blog. Mijn swap is onderweg; ik hoop dat je hem vandaag ontvangt. Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Petra,
    Heb je mijn swap al ontvangen? Ik heb hem vrijdag verstuurd. Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen