zondag 4 september 2011

Happy 8 jaar huwelijk

Morgen is het 5 September en dan zijn mijn man en ik 8 jaar getrouwd. Met ons huwelijk hadden we het beeldje op de taart staan en elk jaar staat die weer midden in de taart. Dit jaar heb ik een echte trouwtaart gemaakt met inderdaad ons beeldje er bovenop. Omdat we natuurlijk niet tig gasten krijgen heb ik 2 kleine formaat springvormen gebruikt. In totaal ging hier net zoveel cakebeslag in als een springvorm van 25 cm doorsnede.
De vulling is botercreme en aarbeienjam met stukjes aardbei erin.
De taart is bekleed met blanke marsepein en die heb ik ge-embosst met dotjes van de cuttlebug. De roze randjes heb ik ook ge-embosst met een mal van de cuttlebug. Met de click-its heb ik bloemetjes gemaakt en het beeldje erin betrokken zoals je ziet. Met glitters (gister gekocht in spijkenisse dankzij kadobon) de bloemetjes nog mooier gemaakt. De banner, van marsepein, met letters gestanst (ook gister gekocht)
Ik had nog biscuit over en daar heb ik icing suiker doorheen gedaan en kleine balletjes gemaakt in die door restant van de candymelts gedraaid. Want die 2 kadeautjes naast het beeldje is gemaakt van candymelt met aardbeiensmaak in een mal (inderdaad, ook gister gekocht)
Hieronder nog wat detail- foto's:






2 opmerkingen:

  1. Doe mij ook zo'n taart!! Haha, ziet er geweldig uit!!Alvast van harte!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen