vrijdag 26 augustus 2011

Shopping in de VS?

Gister heb ik van de groothandel een nieuwe slice gekregen. De vorige was een maandag-ochtend klusje! De nieuwe slice werkt perfect!!Was dus heel enthousiast om nieuwe cartridges te kopen. En, inderdaad in de VS veel goedkoper. Heb een uur zitten shoppen achter de laptop. Had een order van 11- dollar (75 euro) Had daar 2 cartridges, een houder voor de cartridges, lijm voor de glasplaat en 3 refills voor de pro-glider. Als er bij de douane nog 50% nij zou komen zou ik nog steeds goedkoper uitzijn als ik het in nederland zou kopen. Maaaaaaaar, wie weet gaat er wat mis. Niet betrouwbaar etc dan ben je toch 110 dollar armer. Heb de computer toen maar uit gegooid om er een nachtje over te slapen. Vandaag kreeg ik de tip dat Engeland ook veel goedkoper is....misschien daar even zoeken???Wie heeft ervaring met kopen in de VS?

1 opmerking:

  1. ik koop regelmatig in de USA en heb nog noooit problemen gehad, hou er wel rekening mee dat mocht de duoane je pakje onderscheppen dat het wel even kan duren voor je het bij je thuis hebt, ze mogen het tot een maand daar vast houden.

    BeantwoordenVerwijderen