maandag 22 augustus 2011

Gepimpte LO: De zelfpluktuin

Van het basis-vel heb ik de randen met een vorm-schaar geknipt. Daarna met rood ge-inkt. Het volgede stuk cardstock is beige en met vintage foto distress-inkt meer naar het dessinpapier getrokken. Vervolgens nadat het dessinpapier erop is geplakt heb ik met de sew- easy en donker groen garen de randen genaaid. Achter de foto's ook donker groen cardstock geplakt. In het midden van de pagina een lengte strook van ander dessinpapier. De letters heb ik met de cutlebug gestanst omdat mijn slice terug is naar de leverantier. Wilde dus eigenlijk andere letters maar dit is ook mooi geworden. Op 2 foto's nog rub-ons geplakt voor wat "commentaar":-)
Hieronder een paar detail-foto's:

Deze 2 "tabbladen"zijn beplakt met rub-ons en gedistresst met inkt vintage foto.


In plaats van bloemen vond ik het bij deze LO mooier om blaadjes op te plakken. Ik heb ze voor een extraatje wel met glimmerglam ingeverft. Hopelijk zie je de glitters een beetje. In het echt wel hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen