woensdag 24 augustus 2011

Crea-beurs Rijswijk

Ook zo'n zin in een crea-beurs? 9-10-11 September is er een beurs bij mij in de buurt, Rijswijk. Persoonlijk vind ik hem altijd erg leuk. T.o.v. Crea-doe hebben ze daar ook alles en het is dichterbij en overzichtelijker. Mijn ervaring is ook minder druk. Welke dag van de drie het gaat worden weet ik nog niet maar ik ga zeker. Het ligt aan mijn scrap-vriendinnen want we gaan altijd gezellig met elkaar of met een paar. In iedergeval wil ik Halloween-papier scoren en misschien een leuk smashing-book maar een smashing-book zelf maken is ook wel de uitdaging. enfin, ik tel de dagen af tot het eindelijk zover is!!!Wie van jullie gaan ook??Misschien zien we elkaar daar?

1 opmerking:

  1. hoi petra

    ja ik ga vrijdag
    heerlijk he iets om naar uit te kijken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen