zondag 17 juli 2011

Mijn Scrapadise!!!!

De kamer raakt eindelijk af. De andere muren zijn vandaag behangen. De kamer is schoon en morgen ga ik shoppen bij o.a. Ikea voor meubels. Het tafelblad moet ik kopen bij de Praxis want ze hebben geen tafelbladen van 175cm. Mbv de keukenopberghulpmiddel voor aan de wand wil ik de tools kunnen opbergen. Zal zo snel mogelijk een foto maken als hij af is, denk nou niet wouw die heeft een kamer voor zichzelf om te scrappen....nee er staat ook nog een droger in en de droogmolen en binnenkort een crosstrainer....en de kamer is niet super groot dus hij komt wel vol maar als ik in mijn hoekje kom dan waan ik me echt in een scrapadise!!!

Trouwens...vandaag hiep hooi!!heb ik er een volger bij!!!Bedankt Ge! Nog 2 volgers verwijderd van de verloting van een candy!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten