zondag 5 juni 2011

Tuin-doosje

Dit blanco houten doosje stond al een tijdje bij mij in huis. Bestemming nog ombekent. Toen kreeg ik die compacte foto-printer en ging ik fot's maken van mijn tuin en plots was de bestemming duidelijk!! Een tuindoosje!!De buitenkant is versiert met gesso, verf, glimmerglam, perlen, bloemen. Best lastig als zo'n blanco doosje voor je neus staat...Wat te doen.....Ik ben gewoon aan de gang gegaan. Heb eerst de kleuren van het papier uitgekozen en de rest erop aangepast en gaandeweg werd het wat.....Nu kan ik het seizoen door allemaal foto's van mijn tuin in dit doosje bewaren!!



Ook de binnenkant heb ik met dezelfde materialen bewerkt als de buitenkant.




Vervolgens een ladder van cardstock gemaakt waarop allerlei foto's uit onze tuin op gescrapt zijn.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen