donderdag 23 juni 2011

Hobby-kamer

Jaja, het is echt waar er is een hobby-kamer in de maak. Ik deel de kamer wel met de droger en een crosstrainer maar hij wordt vast erg leuk!!Heb al leuke ideeen! Het behangetje is zwart wit met foto-lijstjes erop en een andere muur wordt paars. De meubels worden wit. En van de ikea koop ik van die railssystemen met netjes en bakjes eraan voor mijn tools. Onder het raam komt een 170cm lang bureau en linksen rechts een open kast voor al mijn ditjes en datjes. Een paarse zitbal als stoel (erg goed voor je rug). En mijn stuk scherm ik af met witte hangpanelen die uitgestanst swirls en bloemen en vogeltjes heeft. Op de muur maak ik dan elastieke banden om alle kaartjes achter te schuiven ipv een kaartenstandaard. Alles moet nog gekocht worden hoor!!Ben nu druk met behang afpulken. Moet nog 1 muur en dan kunnen we beginnen!!Als het klaar is mak ik zeker wel een foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten