dinsdag 21 juni 2011

crop- avond

Gisteravond heerlijk gezellig wezen scrappen bij een vriendin met een andere vriendin. Mot eerlijk zeggen dat ik niet zo productief ben geweest. Eerst vooral heelang gekletst en daarna wilde ik met een foto-album beginnen maar toen merkte ik dat ik cardstock was vergeten dus dat schoot niet op. Toen wilde ik voor een kaart iets met de slice snijden, ging mijn slice heel raar doen. Van de week deed hij ook al raar maar nu ging hij in cirkel gewoon niet snijden. De kleine maatjes wel maar zodra ik de grootste maat nam sneed hij totaal niet!!!En, op een ander stukje papier (achterkant van een enveloppe) deed hij de grote cirkel wel uitsnijden, pakte ik mijn dessinpapier dan weigerde hij weer dienst!! Ook een sirl op cradstock deed hij de ene keer wel en de andere keer totaal niet!!Ga vandaag maar eens neuzen of andere hier ook last van hebben en even goed de slice uittesten en al shij dan raar blijft doen, ga ik er maar mee terug. De slice is een heel leuk ding....hij moet het alleen wel gewoon doen zoals ik het wil!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen