zondag 2 januari 2011

Nieuwjaars kater?? DD 25-12

Heb inmiddels wel al 25 december gedaan maar ben nog niet veel verder gekomen. Bezoekjes hier en daar afgelegd. Bezoekjes gehad. Moe van het late naar bed gaan. Vanavond wilde ik weer starten maar ik heb weer te lang op het forum van scrapotheek gezeten. Heb me wel opgegeven voor 3-tal swaps. Voor valentijn, pasen en zomer. Dus toen moest ik automatisch op het internet neuzen wat er te koop is op het onderwerp valentijn. Heb niets gekocht want ik ga denk ik vrijdag naar Waddinxveen naar scap4fun en dan daar leuke dingen kopen. Morgen ga ik verder aan de slag en hieronder de foto van DD 25-12
De journaling-tag kan eruit geschoven worden hoor.....
En die 2 tags met de foto's erop gaan dus los van de pagina erin.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen