zaterdag 4 december 2010

Luciferswap

Een hele leuke kaart zat er ook nog bij maar het doosje (duidelijk steviger dan die van mij) was prachtig! In het doosje zat o.a. een klein foto-frame en die heb ik direct in mijn december daily gebruikt. Erg leuk om mee te doen. Maar erg jammer dat Trudie een kapot doosje heeft gekregen.

Helaas is mijn doosje niet heelhuids overgekomen. Ik had met Tim Holtz tecnieken glimpapier bewerkt (inkt) Met witte inkt gestempeld en vegen gegeven met gesso. De randen gedistresst. Glimmermist gebruikt. Blauw glimmend papier gescheurd en op de rand sneeuwpasta gedaan.En om het vooral niet te blauw te maken een paarse sneeuwvlok en iets paars lintje aan een strass om het doosje op te trekken. Ik dacht nog laat ik die chocolaadjes erin doenv (buiten dat ze natuurlijk lekker waren voor Trudie maar ook voor de stevigheid. Het heeft niet mogen baten zoals je ziet op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen