maandag 13 december 2010

December daily

Hier even weer een tussendoor bericht. Ik loop voor op schema voor wat betreft de pagina's maken. Er zitten erg mooi tussen!!De foto's op die pagina's komen natuurlijk weer achteraf! Misschien kan ik me niet bedwingen en plaats toch nog een "kale" pagina.Nog 1 dag te gaan, 17 december dus, en dan maak ik de apparte indeling in het boekje voor de ski-vakantie die 18 december gaat beginnen. Hopelijk heb ik die af zodat ik iedereen kan trakteren op mooie pagina's sneeuwplezier zodra ik terug ben. Heb er speciaal mooi papier voor gekocht bij "de Kreatief".

1 opmerking:

  1. Wat een leuk boekje gaat het worden.
    Ik heb met plezier alle dagen bekeken en genoten van de foto's met bijpassende tekst. Ik vind het knap dat je zo netjes kan schrijven. Aan fotomodellen geen tekort. Aan het eind van de maand wil Bonno niet meer op de foto haha.
    Ik ben benieuwd hoe het boekje er verder uitgaat zien.
    Als ik je niet meer zie: fijne skivakantie.

    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen