zondag 28 november 2010

DD-scrapdoosjepetra-2010

Bij de scrapotheek een ontzettend leuk idee nl. de december daily. Ik heb me aangemeld op naam zoals de titel van dit blogbericht. Wij gaan nog wel op vakantie dus dan zal je even geen update van mij krijgen maar tot 18 december probeer ik elke dag weer te geven op het blog.

Wat is precies de bedoeling van een december Daily:
Je houdt als het ware een dagboek bij van de maand december, een soort countdown naar 25/31 december. Je maakt dan van elke dag, te beginnen per 1 december een foto en een journaling.
Dit verwerk je in een boekje, geheel naar eigen smaak en keuze.

1 opmerking:

  1. Leuk he, ik ben nog steeds aan het twijfelen. Denk dat ik maar ga proberen om elke dag een foto te maken en als dat gelukt is, dan maak ik er in januari een boekje van :)

    BeantwoordenVerwijderen